Jakie dane mam podać w celu zresetowania hasła?
W polu Login lub PESEL wpisz swój LOGIN do konta lub numer PESEL.
LOGIN otrzymałeś ze swojej szkoły lub ośrodka, przy zakładaniu konta. Mógł być Tobie przekazany na wydruku lub za pośrednictwem wiadomości email/SMS.
W polu Email wpisz swój adres email, który podałeś i potwierdziłeś przy aktywowaniu konta.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam LOGINU?
Zamiast LOGINU użyj swojego numeru PESEL.
Co zrobić, jeśli nie pamiętam jaki email podałem na swoim koncie?
Przeszukaj swoje skrzynki pocztowe szukając wiadomości z adresu nadawcy epkz.cke.edu.pl lub z tematem Potwierdzenie konta w Portalu Kandydata. Adres skrzynki pocztowej, w której znajdziesz taką wiadomość to jest właśnie ten adres, który jest podany na twoim koncie – wpisz go w polu Email.
Co zrobić, jeśli wciąż nie mogę wprowadzić wymaganych danych i reset nie działa?
Udaj się do swojej szkoły lub ośrodka i poproś o wygenerowanie od nowa kodu aktywacji konta. Upewnij się, że na twoim koncie szkoła wprowadziła twój poprawny adres email. Upewnij się także, czy na koncie jest zaznaczona zgoda na otrzymywanie notyfikacji przez email. Kod aktywacji przyjdzie na podany email.
Uwaga
Centralna Komisja Egzaminacyjna ani Okręgowe Komisje Egzaminacyjne nie resetują kont do portalu zdającego.
Wersja aplikacji: 3.42.3